کد خبر: ۱۶۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
 ائمه جمعه فارس تأکید کردند: 

 شهادت هنیه، تل‌آویو را به جهنم نزدیک می‌کند

ائمه جمعه فارس در خطبه‌های نمازجمعه امروز دوازدهم مردادماه که در شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شد بر ضرورت پاسخ کوبنده به این جنایت رزیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، ائمه جمعه فارس در خطبه‌های نمازجمعه امروز دوازدهم مردادماه که در شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شد بر ضرورت پاسخ کوبنده به این جنایت رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
 
 نماینده ولی‌فقیه در فارس: 
 ایران پاسخی کوبنده به بی‌ادبی امریکا می‌دهد
 آیت‌الله لطف‌الله دژکام گفت: هفته گذشته نخست‌وزیران رژیم جنایت‌کار در کنگره آمریکا به کرامت ملت ایران بی ادبی کرد و ملت ایران را وحشی خواند؛ اگر ما وحشی بودیم یهودی‌ها را از اسارت یک‌هزارساله بابلی‌ها آزاد نمی‌کردیم؛ این جسارت‌ها به ایران و ایرانی متمدن نمی‌چسبد.

 خطیب جمعه شهرستان اقلید: 
 وعده محو اسرائیل قابل تحقق است
 همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ نابودی و محو اسرائیل قابل تحقق است و این اتفاق به زودی و با یاری خداوند اتفاق می‌افتد.

 شهادت هنیه، تل‌آویو را به جهنم نزدیک می‌کند

 

 خطیب جمعه شهرستان مرودشت: 
 ترور وحشیانه شهید هنیه پشیمانی در پی دارد
 امام‌جمعه مرودشت مطرح کرد: متأسفانه شاهد حادثه تروریستی از سوی رژیم اشغالگر و وحشی صهیونیستی نسبت به رئیس‌دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه و محافظ وی بودیم که این اقدام وحشیانه چیزی جز پشیمانی و خواری برای آنان در پی نخواهد داشت .


 خطیب جمعه شهرستان زرین‌دشت: 
 خون‌خواهی شهید هنیه را بر خود لازم می‌دانیم
 امام‌جمعه زرین‌دشت گفت: خون‌خواهی شهید هنیه را بر خود لازم می‌دانیم؛ زیرا که رسم ما مهمان‌نوازی است، رژیم کودک کش بویی از انسانیت نبرده و مهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساند.

 

 شهادت هنیه، تل‌آویو را به جهنم نزدیک می‌کند


 خطیب جمعه شهرستان سرچهان: 
 مقاومت با صلابت‌تر از گذشته ادامه دارد
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طلایی مطرح کرد: شهید مجاهد و پرچم‌دار نهضت آزادی قدس شریف با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت با صلابت‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.


 خطیب جمعه شهرستان داراب: 
  مجازات سختی در انتظار دشمن اسرائیلی است
  خطیب جمعه داراب گفت: مجازات سختی در انتظار دشمن اسرائیلی است و خون‌خواهی اسماعیل هنیه وظیفه ما است، خون شهید در هر جایی که ریخته شود برکاتی دارد.

 

 شهادت هنیه، تل‌آویو را به جهنم نزدیک می‌کند


 خطیب جمعه شهرستان ارسنجان: 
 امامین انقلاب بر تبیین مشروطه تأکید دارند
 امام‌جمعه ارسنجان گفت: ۱۴ مردادماه سالگرد مشروطه است، از مهم‌ترین نقاط عطف در منظومه اندیشه امامان انقلاب، امام خمینی و امام خامنه ای توجه به تاریخ و عبرت‌گیری از آن به خصوص مقطع تاریخی مشروطه است، امامین انقلاب بر شناخت و تبیین مشروطه بسیار حساسیت و تأکید داشته و دارند.


 خطیب جمعه شهرستان فیروزآباد: 
 پاسخی دندان‌شکن در انتظار اسرائیل است
 امام‌جمعه فیروزآباد گفت: شهادت هنیه در حریم و خاک ایران باعث شد ما خون‌خواه تر نسبت به این حرکت ناجوانمردانه باشیم، ان‌شاءالله پاسخی دندان‌شکن به این جنایت داده خواهد شد.

 

 شهادت هنیه، تل‌آویو را به جهنم نزدیک می‌کند

 خطیب جمعه شهرستان قیر و کارزین: 
 پاسخی کوبنده خواهیم داد
 امام‌جمعه قیر و کارزین گفت: قطع به یقین پاسخ کشور جمهوری اسلامی و محور مقاومت یک پاسخ کوبنده خواهد بود و این پاسخ صددرصدی است.

خطیب جمعه شهرستان آباده: 
 دوران بزن و در رو تمام شده است
امام‌جمعه آباده گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو تمام شده است، یعنی اگر دشمن ضربه‌ای و آسیبی به شما زد سکوت جایز نیست و شما هم باید ضربه مهلکی و سنگین‌تری بپزید دشمن وارد کنید.


 انتهای خبر/224224
 
 

نظرات بینندگان